CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. június 8., szerda

Fejlemények...nincs több ígérgetés...minden folytatódik a régi kerékvágásban!

Sziasztok!

A nagyon kedves és rendes szomszéd srác odaadta egy időre a gépét, így újra írhatok! Igen, végre megint vannak fejlemények. Van, ami jó, de sajnos akad rossz is:S Gyorsan túl akarok esni rajta, így a rosszal kezdem: A gépem még mindig nem jó, annyi vírust sikerült benyelnie, hogy már bekapcsolni sem lehet, ezért az azon megírt Emlékeimet keresve fél fejezete is odalett, ami miatt nagyon szomorú vagyok:S Most jönnek a jó hírek: Nem mindenre ugyan, de a nagyjára emlékszem belőle, így miután erre a gépre letöltöttem egy szövegszerkesztőt, azonnal neki is látok újra begépelni, plusz rengeteg ötletem van Reménytelen szerelemhez, ezért annak is nekiugrom:) Valószínűleg nagyon sokan elpártoltatok tőlem, amit rettentően sajnálok, de az élemet kissé felfordult az elmúlt fél évben. Olyan dolgok történtek, Amire egyáltalán nem számítottam, és az is megfordult a fejemben abbahagyom az egészet, aztán mikor újra minden a helyére került visszatérek, de szeretném hinni, lesztek olyan megértőek velem, hogy elnézitek nekem az összes botlásomat, hiszen én is csak emberből vagyok.

Puszi:)
Carly

UI: Ezentúl megpróbálok, minden határidő betartani!

2 megjegyzés:

Anne Wolf írta...

Hé, én itt vagyok, remélem minden rendbe jön, személy szerint már alig várom a folytatást!
Anne ^.^

Carly írta...

Szia Anne Wolf!

Tudom, és köszönöm. Kezdek ismét a régi önmagam lenni, és ez jó, mert nem szerettem azt, amilyenné váltam:S Szerencsére folyton erről a történetről álmodom, így a folytatás biztosítva van!

Puszi:)
Carly