CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. január 5., szerda

3. fejezet: A szív szava...

Sziasztok!

Ennek a történetnek a folytatásával kezdem az újévi frissek sorát. A következő napokban, pedig a másik két blogra is felkerülnek az új fejezetek. A fejezet végén felteszek két kérdést és szeretném, ha minél többen válaszolnátok rá.
Puszi:)
Carly

Meglepett a levél, bár talán nem is a benne írtak, hanem, hogy ilyen gyorsan idekerült egy másik. Fogalmam sincs, ki tehette ide, mert két percnél tovább nem voltam távol. A levélben írtak pedig válaszok voltak az előzőleg feltett kérdéseimre. Most is gyöngybetűk fogadtak, így kétségem sem volt afelől, ugyanaz a személy írt vissza, mint eddig, minden alkalommal.

Szia kedves Lilly!
Semmi gond, be kell vallanom, mikor nem találtam a
válaszod hiányzott.
Jelenleg a hetvennégyes teremben hallgatom,

Purcywall professzor előadását.

A szakokat folyton váltogatom, mert nem találom a nekem valót,
de jelenleg a tudomány világa ragadott meg.
A teljes nevem, pedig Andrew Howard Brooks.

Remélem, nem veszed tolakodásnak részemről, ha megkérdezem a teljes neved,
és
hogy melyik takarítóasszony leánya vagy?


Takarító lánya? Hol él ez, a kőkorban? Fogalmam sincs, honnan szedhette ezt a baromságot, de így, hogy tudom a teljes nevét, és ki a profja, na és, mit tanul, sokkal könnyebb lesz megtalálnom. Valakitől meg kéne tudnom, hogy ki is ez az Andrew Brooks, de egyelőre tippem sincs, kitől lehetne érdeklődni. Ráadásul órán sem figyeltem, igaz ez most a legkisebb gondom.

Ki az az illető ebben a suliban, aki mindent tudhat? - morfondíroztam az ebédem fölött, ám a válasz két lábon érkezett.

- Leülhetek az asztalodhoz? - kérdezte Kevin egy mosoly kíséretében.

- Persze, ülj csak nyugodtam, egyébként is, szükségem lenne a segítségedre. - Kevinnek azonnal felcsillant a szeme. - Igazából egy személyt szeretnék megtalálni, akivel egy ideje levelezek.

- Hallgatlak, hidd el nekem, ezen a campuson nincs olyan ember, akit én ne ismernék. - Vett elő egy papírt, hogy leírja a keresett személy nevét.

- Oké, a neve Andrew Howard Brooks, azt írta, professzor Purcywall óráira jár, és jelenleg a tudomány foglalkoztatja leginkább. - Csodálkoztam, mert Kevin felpattant, majd mérgesen összecsomagolta a holmiját, és közölte, hogy ne szórakozzak vele, és még azt is hozzáfűzte, azt hitte én normális vagyok. Olyan hirtelen ért a távozása, hogy fel sem fogtam, de már eltűnt a szemem elől. A kirohanása természetesen mindenkinek feltűnt az étkezőben. Dave, még egy csípős megjegyzést is elejtett. Próbáltam figyelmen kívül hagyni, de a hatalmas röhögés, amit kiváltott, megakadályozott.

Ismertem az egész egyetemet, mégsem tudtam, merre keressem Kevint. Aztán eszembe jutott, hogy régen focizott, így a pálya felé vettem az irányt. Kezdtem feladni a dolgot, ezért leültem a lelátóra. Azon gondolkoztam, merre kereshetném még, mikor sercegést hallottam a tribün alól. Reménykedve, hogy nem egy késes gyilkost találok alatta, megkerültem a lelátót, és a hang irányába mentem. Pár méterrel beljebb megtaláltam a zaj forrását, ami nem sercegés volt, hanem az, hogy Kevin a tribün aljába vájt bicskájával különböző szavakat.

- Kérlek, ne haragudj - rezzent össze a hangomra -, az előbb, ott a menzán nem akartalak megsérteni, csak azt gondoltam te tényleg tudnál nekem segíteni.

- Utálom, ha hülyének néznek, vagy azt hiszik, velem bármit megtehetnek, ezért sokszor ide menekülök.

- Te komolyan azt gondolod, hogy én ilyen vagyok? Eszembe sem jutna ilyet tenni. Tudom, nem vagyok jó benne, hogy kimutassam, ha kedvelek valakit, pedig próbálkozom. Soha eszembe nem jutna, hogy bármivel is megbántsalak. - Mentem közelebb hozzá, és ekkor tárult szemem elé szavak tömkelege, amik a fába voltak vésve. Ha valaki betéved ide, azt hiszi, valami elmebeteg írogatta őket, de jobban megfigyelve azokat, gyönyörű versek jelentek meg az ember előtt. - Ezeket, te írtad? - Mutattam körbe, ő pedig zavarában csak bólintott. - Nem is tudtam, hogy verseket írsz.

A szív szava veled bármit megtehet,
ha nem figyelsz el is temethet. - Állt az egyik fadarabon.

- Rajtad kívül, ezt a titkomat nem ismeri senki. Apám meg is ölne, ha megtudná, már így is.... - Hallgatott el hirtelen, majd leült a földre, én pedig követtem.

- Ha nem akarod elmondani, nem kell, de bármi gondod van, rám számíthatsz, szívesen meghallgatlak. - Tettem kezem a kezére, hogy bennem tényleg megbízhat.

- Az a helyzet, hogy Dave nem véletlenül szemétkedik velem folyton - mikor látta, nem értem miről van szó, folytatta -, emlékszel, mondtam, nemrég még én is fociztam. Egészen pontosan tavaly a tanítás végéig, mert idén már úgy látták felesleges vagyok a csapatba. Kiskoromban, míg nem volt meg a kishúgom, édesanyám rengetegszer elvitt magával vásárolni. Egy idő után, több időt foglalkoztam ezzel, mint bármi mással. Ez apámnak nem tetszett, ezért tizenkét évesen beíratott focizni, és azt mondta, itt majd megtanulom, milyen az igazi férfi. Igaza volt, mert azt vettem észre, hogy szeretem, amit csinálok, és sokkal kevesebb időt töltök a lányos dolgokkal. Mikor tizenhat, tizenhét évesen kezdtünk megférfiasodni, a lányok sokkal inkább a testi kapcsolatra mentek, mint érzelmet kerestek. Volt egy lány köztük, Naomi, az egyetlen, akivel össze is jöttem egy idő után. Három évig jártunk együtt úgy, hogy nem volt köztünk semmi más csak csók, aztán fél éve kezdtem úgy érezni, lassacskán elhidegülünk egymástól. Ennek a hátterében, pedig az állt, hogy rám tört az a régi érzés, mint gyerekkoromban, annyi különbséggel, hogy most már értettem, mi ez. Nem tudtam, mihez kezdjek, ezért elmondtam Naominak a dolgot. Ő is, és én is azt hittük, azzal, ha elmélyítjük a kapcsolatunkat, minden megoldódik, és az érzés elmúlik, de hiába volt minden, mert megmaradt. Mivel, őt sem akartam tovább hitegetni, szakítottunk, és békében váltunk el. Azóta is sűrűn beszélünk telefonon, és nagyon hiányzik. Pheonix-ben tanul közgazdaságtant. Ami miatt elmesélem neked ezt a történetet, az a következő, csakhogy te is értsd. - Tudtam, hova fogunk kilyukadni, de azért végig hallgattam. - Hiába tudtam, hogy nekem Naomi a lelki társam, a szívem valaki másért dobogott, minden egyes nap. Nyáron egy házibuliban voltunk a csapattal, és mivel még ennyi idő után is úgy éreztem, kilógok a csapatból, elkezdtem egymás után inni a söröket. Sajnos nem voltam hozzászokva, ennélfogva gyorsan megártott, és így alkoholtól homályos tekintettel, olyanra vetemedtem, amire józanul soha. Odasétáltam Dave-hez és szó nélkül, ott a tömeg kellős közepén, megcsókoltam, aztán szerelmet vallottam neki. Az apám ezt megtudta, és hiába próbálta elsimítani a dolgot nem sikerült, ezért úgy döntöttem, mindenki előtt bevallom józanul is, hogy meleg vagyok. - Tényleg, erről a sztoriról hallottam valamit a nyáron fél füllel az egyik partin, de nem tudtam melyik családról is van szó. - Most undorodsz tőlem, ugye? Mondd meg nyugodtan, nem sértődöm meg, és ígérem többet a közeledbe sem megyek, nehogy rossz híredet keltsem. - Lökte el magát, az eddig támaszként szolgáló faltól, de visszarántottam.

- Te normális vagy - vettem két kezem közé arcát -, egy szóval sem mondtam, hogy undorodnék tőled, azt pedig pláne nem említettem, ha jól rémlik, bármennyire is le akarsz rázni, hogy kerülnöd kell ezután. És különben is, mi van akkor, ha meleg vagy? Eddig is és ezután is úgy fogok rád tekinteni, mint bármelyik másik emberre, sőt, inkább a legjobb hímnemű barátomra. Dave-vel, pedig ne foglalkozz, ő egy vadbarom és semmi esély arra, hogy valaha is megváltozzon. Inkább szerencsésnek kéne vallania magát, hogy egy ilyen kedves, és jólelkű fiú szereti. Szóval fel a fejjel, én itt vagyok neked, bármit is szeretnél. Oké? - néztem komolyan a szemébe, mire ő megölelt.

- Oké, viszont most már elárulhatnád, miért keresed ennyire Andrew Howard Brooksot. Ült le ismét mellém.

Előrenyújtózkodva odahúztam magamhoz a táskámat, kikotortam belőle az összes eddig kapott levelet, majd átnyújtottam őket Kevinnek. Jó pár percig nézegette a papírokat, majd felnézett, és miközben a pár száz méterre lévő sulit kémlelte. Elkezdte harapdálni az alsó ajkát, aztán egyszer csak, mintha megvilágosodott volna, felpattant, és engem is magával húzott. - Gyere.

Azt hittem, talán a könyvtár felé vesszük az irányt, de erről szó sem volt, mert a parkolóba igyekeztünk. - De hát, hova megyünk? Van még két órám. - Kinyitotta nekem a kocsijának ajtaját, hogy lehuppanjak az anyósülésre.

- Nyugi, apám orvos, majd leigazolja őket. Ült be mellém, majd elindultunk a főúton, egészen a régi óratoronyig, aztán lefordultunk balra, és mentünk még pár száz métert. Egy hatalmas, a miénkhez hasonló házhoz értünk, bár ezen látszott, jóval idősebb, mint amiben mi élünk. Aztán rájöttem, hogy az egyik család múzeumánál vagyunk, ahol régen már jártam anyáékkal.

- Minek jöttünk ide? Különben is, már jártam itt, igaz még kicsi voltam.

- Gyere, bemegyünk. Itt megtalálod az összes feltett kérdésedre a választ. - Húzott magával ismét, most már a múzeum felé.


Akkor jöjjenek a kérdések:
1. Ti, hogyan viszonyulnátok ha megtudnátok egy hozzátok közel álló személyről, hogy a saját neméhez vonzódik?
2. Szerintetek, mit talál Lilly a múzeumban?

5 megjegyzés:

=)GoOofy(= írta...

Szia!
Szuper fejezet lett! Nagyon tetszett!

És itt vannak a válaszok:

1.: Én megérteném, bár egy kcsit lesokkolna.Minden ember másmijen és természetesen vannak ilyen emberek is, akik a saját nemükhöz húzódnak.Nekem van 2 meleg ismerősöm, sőt barátom, akikkel tökre elvagyunk.Imádom őket és bennük tényleg megbízom. Sokszor velük jobban megtudom beszélni az olyan dolgaimat is, mint pl. egy másikk lánnyal, barátnőmmel nem.

2.: Szerintem egy régi festményt, vagy egy "naplót", vagy valami könyvet talál, amiben Andrew szerepelni fog.Valami ilyesmire gondoltam...

Puszillak!
Siess a kövivel!

=)GoOofy(=

Névtelen írta...

szia nagyon jóóóóóóóóóóó lett :D
hát én örülnék ha lenne egy meleg barátom,azt viszont már keveédbé viselném el ha lenyúlná az összes jó pasit!:D de megoldanám :) ja é sztem Andrew családjáé az a múzeum :)

Shyla írta...

Sziia!
Ez a fejezet is nagyon jó, nekem is nagyon tetszett. Egyre kíváncsibb vagyok..

1: Hát én biztos, hogy kiakadnék és nem azért mert nem értem meg, hanem, mert baromira besokkolna, hogyha egy olyan személyről, akiről azt hiszem, hogy mindent és tényleg mindent tudok kiderülne, hogy meleg. Nem tudom, nekem egy ilyen ismerősöm sincs, de az tuti, hogy az őszinteség a barátság alapja, ezért én neki is elmondanám, hogy mennyire ki vagyok akadva, de aztán az élet menne tovább ugyanúgy ahogy eddig, csak egy plusz információval többet tudok róla..

2: Hát ez nagyon jó kérdés, és ha múzeum akkor szerintem is Andrew szüleinek a tulajdona.

Titti írta...

Szia
Örülök, hogy ebből is van folytatást.
1. Szerintem nem rázna meg nagyon a dolog ha a barátom volt eddig akkor utána is az lenne nem befolyásolná a viszonyunkat, hogy melyik nemhez vonzódik

2. Szerintem akivel levelezik az lehet hogy egy cseppet már halott minimum 50 éve- főleg ha arra a mondatra gondolok"valamelyik takarítóasszony leánya"- főleg hogy mostanában ezeket mentálhigiénés szakembernek hívják
puszi

Carly írta...

Sziasztok!

Az első kérdésre feltett válaszaitokból jól látszik, hogy lenne aki kiakadna, lenne akit sokkolna, de jól viselné és lenne, akit nem viselne meg az, ha az egy közeli ismerőséről kiderülne a saját neméhez vonzódik.

Akkor íme az én válaszom erre: engem mindaz érne, ami titeket. Először lesokkolna, aztán jól viselném, harmadszor már nem érdekelne mert ugyanaz az ember marad mint eddig is, és végül, de nem utolsó sorban együtt mennénk pasizni:P

A második kérdésben, pedig mindegyikőtöknek igaza lesz valamilyen szintem.

Kedves Jucii és névtelen jó felé haladtok, de nem biztos, hogy Andrew szüleié, viszont az sem kizárt, hogy nem Andrew szüleié:D

GoOofy, jó felé haladsz, de kisebb dologra kell gondolnod:)

Titti:Te haladsz a legjobb irányba, bár én az 50 évet kicsit keveslem, de ez hamarosan úgyis kiderül. Már nem kell sokat várnotok, hogy megtudjátok mikor élt Andrew.

Puszi:)
Carly