CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. január 21., péntek

Hellóka:'(

A tegnapelőtti bejegyzésemben azt írtam, hogy hétvégente lesz friss:'( Ezt bárhogy szeretném nem fog összejönni, ezért maradok a szerdai frissítéseknél vagy max. péntekieknél. Ma sajnos egyikből sem lesz új feji, legfeljebb QQ-ból abból is csak vasárnap, de még ez sem biztos. Mostanság egyszerűen nem vagyok képes utolérni magam, pedig nagyon igyekszem, de nem megy:'( Ez nagyon kiakaszt, hiszen annyi ötletem lenne:S Szóval lényeg, a friss fejezeteket legkésőbb jövőhéten tudom hozni:( Kérlek titeket, tartsatok ki még egy kicsit mellettem, mert ígérem nem bánjátok meg:)

Puszi:)
Carly

PS: Még valami!!! Ek-nál a friss egyszerre két fejezet lesz. Két-két szemszöggel, azért választottam ezt a megoldást, mert a történet egyik mérföldkövéhez érünk, de többet nem árulok el:P

0 megjegyzés: